Program skierowany jest do stałych klientów indywidualnych i biznesowych, którzy korzystają z oferty Bel Mare i Aqua Resort ramach rezerwacji bezpośredniej. Do programu może przystąpić każda pełnoletnia osoba będąca Gościem Resortu wg poniższych założeń. Przystąpienie do programu jest całkowicie bezpłatne. Uczestnik, poprzez przystąpienie do niego, wyraża zgodę na wykorzystywanie wskazanego adresu e-mail celem otrzymywania oferty sprzedażowej hotelu w ramach wysyłanych newsletterów.
Poziom
Poziom
Status VIP Platinum jest przynawany Gościom, którzy przekroczyli 100 zrelizowanych pokojonocy.
Poziom
Status VIP Prestige jest przyznawany Gościom, którzy przekroczyli 150 pokojonocy.
Regulamin Programu Lojalnościowego Bel Mare i Aqua Resort
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE.
1.1 Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady prowadzenia programu lojalnościowego pod nazwą „Program Lojalnościowy Bel Mare i Aqua Resort Międzyzdroje” zwanym dalej „Programem”.
1.2. Organizatorem Programu jest: HM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Pawia 7 lok. 96, 05-500 Piaseczno
2. ZASADY PROGRAMU.
2.1 Akcja skierowana jest do osób pełnoletnich, posiadających pełną zdolność do czynności prawnych. 2.2 Karta VIP ważna jest wyłącznie z dowodem osobistym (paszportem).
2.3 Program przeznaczony jest wyłącznie dla Gości obiektu Bel Mare Resort Międzyzdroje mieszczącego się przy ulicy Bursztynowej 1 w Międzyzdrojach.
2.4 Karta VIP nie jest środkiem płatniczym, a jedynie dokumentem uprawniającym do określonego rodzaju zniżek, bonifikat bądź też przyznawanych udogodnień w trakcie trwania pobytu.
2.5 Wewnętrzy „Program” VIP obiektu Bel Mare Resort, nie wchodzi w skład innych programów lojalnościowych spółki Prestige.
2.6 W zależności od wygenerowanych pokojonocy na profilu Gościa, obiekt Bel Mare Resort przyznaje trzy poziomy lojalnościowe: Złoty (Gold), Platynowy (Platinum), Prestiżowy (Prestige)
2.6.1 Korzyści wynikające ze statusu VIP Gold
1. Otrzymanie ZŁOTEJ karty VIP.
2.6.2 Korzyści wynikające ze statusu VIP Platinum
2.6.3 Korzyści wynikające ze statusu VIP Prestige
1. Otrzymanie BŁĘKITNEJ karty VIP.
2.7 Karta VIP nie jest zbywalna, nie ma możliwości przeniesienia tytułu własności na inną osobę, oraz wykorzystywania przez osobę do tego nieuprawnioną.
2.8 Przy dokonywaniu rezerwacji należy podać numer karty oraz imię i nazwisko osoby uprawnionej.
3. REKLAMACJE.
3.1 Reklamacje, mogą być zgłaszane do obiektu Bel Mare Resort Międzyzdroje w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od wymeldowania Gościa z Obiektu.
3.2 Reklamacja powinna zawierać dane Członka (imię i nazwisko, adres do korespondencji), a także żądania Członka oraz ich szczegółowe uzasadnienie. Za datę wniesienia reklamacji uważa się datę jej doręczenia do Organizatora.
3.3 Reklamacje rozpatruje Organizator. Postępowanie reklamacyjne trwa do 14 (słownie: czternastu) dni od daty wniesienia reklamacji, określonej w punkcie
3.2. O wyniku postępowania reklamacyjnego Organizator powiadamia niezwłocznie zainteresowanego Uczestnika na adres podany przez niego w treści reklamacji. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
4.1 Ewentualne zmiany w regulaminie będą dokonywane w formie Aneksów do Regulaminu oznaczonych kolejnym numerem oraz datą.
4.2 We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego.
4.3 Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych mają charakter jedynie informacyjny, dodatkowy w stosunku do Regulaminu. Wiążące są jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu oraz obowiązujące przepisy prawa polskiego.
4.4 Jeżeli okazałoby się, że jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu okazałyby się nieważne, bezskuteczne lub niemożliwe do wykonania albo też zostały za takie uznane mocą orzeczenia organu administracji lub orzeczenia sądowego lub zmianie uległ stan prawny albo wykładnia przepisów prawa, uniemożliwiając wykonanie niektórych postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy, zaś Organizator, kierując się dobrą wiarą i koniecznością ochrony praw konsumentów, ustanowi postanowienie zastępcze, nadające się do wykonania, o skutkach jak najbardziej zbliżonych do pierwotnych jego postanowień.
4.5 Organizator może w dowolnym czasie zakończyć obowiązywanie Programu Lojalnościowego, zachowując miesięczny termin wypowiedzenia.