Poznaj najcześćiej zadawane pytania przez naszych gości.
Czym różni się Bel Mare Resort od Aqua Resort?
Obydwa obiekty tworzą jeden wspólny kompleks. Bel Mare Resort obejmuje budynki A, B, C, D oraz E. Z kolei Aqua Resort to budynek H. Wszystkie budynki są ze sobą połączone. Apartamenty znajdujące się w Bel Mare Resort w większości wyposażone są w płyty indukcyjne, natomiast pokoje w Aqua Resort posiadają klimatyzację lecz nie posiadają płyty indukcyjnej.
Jakie atrakcje są dodatkowo płatne?
Atrakcjami dodatkowo płatnymi są lodowisko oraz żetony do salonu gier Game Port.
Czy istnieje możliwość poruszania się po obiekcie bez konieczności wychodzenia na zewnątrz?
Tak, każdy z budynków jest połączony łącznikami. Znajdują się one na 2 piętrze.
Jakie są godziny zameldowania i wymeldowania?
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o 11:00.
Czy istnieje możliwość przyjazdu ze zwierzętami?
Tak, obiekt akceptuje zwierzęta. Obowiązuje dodatkowa opłata w wysokości 90 zł za dobę. Przyjazd ze zwierzęciem należy zgłosić wcześniej.
Czy jest możliwość wejścia z psem do restauracji?
Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu została wyznaczona specjalna strefa. Prosimy o przekazanie tej informacji obsłudze restauracji.
Czy na terenie obiektu znajduje się parking?
Resort dysponuje miejscami parkingowymi w garażu oraz w wielopoziomowym garażowcu. Obowiązuje dodatkowa opłata.
Jak blisko plaży usytułowany jest obiekt?
Obiekt znajduje się 450 m od plaży.
Czy na basenie znajdują się szafki?
Tak, szafki są dostępne w szatni basenowej – w ograniczonej ilości.
Czy na basenie są ręczniki?
Tak, można bezpłatnie pobrać je na basenie.
Czy pokoje posiadają balkon?
Tak, każdy pokój ma balkon lub taras.
Czy w obiekcie można płacić w EURO?
Transakcje gotówkowe realizowane są wyłącznie w złotówkach. Istnieje również możliwość dokonania opłaty kartą – również zagraniczną.
Czy pokoje są wyposażone w żelazko?
Nie. Na życzenie gości żelazko może zostać dostarczone do pokoju.
Czy szlafroki znajdują się na wyposażeniu pokoju?
Nie. Szlafroki można wypożyczyć na recepcji. Posiadamy rozmiary wyłącznie dla osób dorosłych. Za wypożyczenie szlafroków pobieramy kaucje gotówkową.
Czy istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej?
Przedłużenie doby jest zależne od dostępności. Jest to usługa dodatkowo płatna. Chęć skorzystania z takiej usługi należy zgłosić w recepcji.
Czy jest możliwość pozostawienia bagażu na recepcji?
Tak, jest to usługa bezpłatna.