Bel Mare Resort je také ideálním místem pro obchodní a rodinné akce. Součástí hotelu je konferenční centrum s komplexním cateringovým servisem a vybavením. Pokoje jsou vybaveny moderním vybavením jako plátno, flipchart, multimediální projektor, ozvučení, bezdrátové připojení k internetu a řečnický pult. Pro obchodní hosty uspořádáme konferenci, tematickou akci a firemní akci spojenou s integrací a relaxací. A pro individuální hosty speciální recepce jako svatby, křtiny, první přijímání, narozeniny a jiné.
Komplexní nabídka
Nabízíme pořádání jak obchodních jednání, tak speciálních akcí
Moderní vybavení
Naše pokoje jsou stylově zařízené a vybavené základním vybavením
Zarezervujte si termín
Kontaktujte nás např. pomocí kontaktního formuláře. Odpovíme na všechny vaše otázky!
Oslavy až pro 250 osob.
Možnost sloučení 3 místností nám umožňuje pořádat velké akce.
Další atrakce na místě
Rekreační oblast na pláži
3000 lůžek
Sehraný a profesionální tým
Prostorné, modulární konferenční místnosti ideální pro jakýkoli typ akce. Nabízíme konferenční místnost 270 m2 s foyer 100 m2, a venkovní terasa v bezprostřední blízkosti místnosti SUN, což je skvělé bude dobře fungovat jako místo pro letní přestávky na kávu.
Konferenční prostory s mnoha možnostmi
Navíc Vám nabízíme 700 m2. multifunkční prostor pro pořádání akcí, který pojme banket až pro 300 osob nebo konference až pro 500 osob.
Sale wielu możliwości
Wielofunkcyjna 400 metrowa sala będąca częścią centrum konferencyjnego, jest doskonałym rozwiązaniem do organizacji warsztatów i wieczornych kolacji. Sala łączy się z zewnętrznym patio o powierzchni 200 m.kw.
Doświadczenie, wiedza oraz nieograniczona kreatywność Twoich opiekunów
pomogą Ci zrealizować niezapomniany event
NASZE ATUTY:
KLIMATYZACJA
NAGŁOŚNIENIE
DOSTĘP DO WIFI
FLIPCHARTY
ŚWIATŁO DZIENNE
EKRANY
PROJEKTOR
MIKROFON
Dwa place do własnej aranżacji
Poszukujący miejsca na organizację wydarzeń mają do dyspozycji dwa place o łącznej powierzchni 8.000 m.kw. które dokonale sprawdzą się przy organizacji spektakularnych kolacji i niezpomniancyh eventów.
Przestrzeń wielu możliwoci
To ponad 500 metrowa zielona przestrzeń, idealna do organizacji przerw kawowych, zewnętrznych lunchy oraz wieczornych koktajli. Patio doskonale sprawdzi się także jako miejsce organizacji team buildingu.
Przestrzeń wielu możliwości
Ten przestronny chill-zone wzbogaciliśmy o scenę i strefę food-trucków, w której serwować możemy kuchnie z całego świata. Przestrzeń doskonale sprawdzi się przy organizacji grilla, ogniska czy wieczornego koncertu na świeżym powietrzu.
Przestrzeń wielu możliwości
G-Point znajduje się tuż przy wejściu “G” na międzyzdrojską plażę i oferuje ponad 400 metrów przestrzeni doskonałej do nadmorskich aktywności. Przestrzeń można wykorzystać jako miejsce organizacji brunchy, koktajli i imprez z DJ. Nasze możliwości pozowlą także na zorganizowanie kreatywnych warsztatów kulinarnych na plaży.
A po konferencji...
Nasze atrakcje dodatkowe urozmaicą czas po konferencji, zobacz co możesz zorganizować – INTEGRACJA DLA FIRM
Zorganizuj z Nami swój event
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu